Simblogg

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Amelia - 2 februari 2011 18:10

Här är en del 2 av historien om Tina Char, den är tidig den här gången! vilket betyder att del 3 inte kommer på tisdag utan på onsdag. Här är färgguiden:

                                              Tina=lila

                                              Alicia=grön

                                              Rafael=blå

                                              Övriga=vinröd

 "Jag kommer direkt, Alicia! var inte orolig, vi kommer att hitta Wilma."

Jag är galen som gör det här, men jag måste hjälpa till! min bästa väns dotter är försvunnen ju!Jag måste skynda mig hem till Alicia!

Tina springer allt vad hon kan hem till Alicias hus.Alicia! Alicia! öppna, det är Tina!

Vad bra att du kommer, Tina! Skönt att du kom, Tina! 

Okej, men berätta vad som hände!

Jag vaknade av att jag hörde fotsteg i trappan, jag trodde att det bara var inbillning så jag somnade om! och när jag vaknade igen såg jag att Wilmas barnsäng var tom! jag letade runt i huset, men hon var helt borta! 

Oj! vad hemskt! men var inte orolig, vi ger oss ut och letar direkt.

Tack, jag är tacksam för hjälpen! 

Vad gör man inte för sin bästa vän! men i alla fall, hitt  ade du någon ledtråd i huset?

Ja, kidnapparen hade tappat en pappersbit på golvet i vardagsrummet! här, jag tog med det för att visa dig.

Hallå! det står något skrivet på lappen: "Möt mig på marinfältet! undertecknat Buddy Goff!" Vem är Buddy Goff?

Buddy Goff? så det är han som ligger bakom kidnappningen?

 Vet du vem han är?

Ja, han är en rik affärsman i Bridgeport! han var kund hos mig en gång när jag arbetade som polis.

Då är alltså marinfältet ett bra ställe att börja på!Du, jag hittade ett foto på Buddys fru!

Wow, är hon gift med honom?

Vi kanske hittar Wilma i deras lägenhet, kom igen! vi sticker.

Jag träffade Rafael nyss, han hörde när Buddy pratade med någon annan karl just här på marinfältet!

De lyckades hitta till hans lägenhet, och konstigt nog så är dörren olåst!

Titta, det är inte låst! han är allt för säker på sig själv! nu behöver vi bara gå in och ta hem Wilma!Vilken röra!

Städerskan är nog på semester.

Hehe! den var kul, Tina!

Titta, där är Wilma!  

Åh, Wilma! Kom, gumman! nu åker vi hem igen.

 Jag hör någon komma! vi sticker, fort!

 Okänd person: är det någon här? fram med dig, jag är inte rädd!

 Kom, vi drar NU!"Hoppas att hissen är snabb..."

 "Om det här går fel ligger vi riktigt illa till!" Tack så mycket för att du hjälpte mig att hitta Wilma. 

 Jag ska tacka, tack vare detta så blev min dag spännande, inte tråkig.

 Haha! godnatt, Tina! 

 Jag ringer imorgon, så kan vi gå på bio tillsammans eller något?

 Visst, låter kul! vi hörs imorgon!Dagen har varit lång och krävande, så Tina la sig direkt när hon kom hem.


                                     Fortsättning följer...


                                           onsdag               

Presentation


Välkomna till min blogg!
Denna blogg har varit aktiv i 4 år och har nu blivit en frågeblogg. Jag kommer alltså inte skriva fler inlägg, men jag besvarar fortfarande frågor. Så fråga på! :)

Statusinformation

Nuvarande status:

Jag är: online/offline! 

-

 

Kommande: -

Veckans blogg

Det finns ingen tävling på bloggen för tillfället.

Era kommentarer är viktiga!

Din kommentar är viktig både för bloggen och för mig.

Era kommentarer får mig att vilja fortsätta blogga, så glöm inte att kommentera--även om inlägget kanske inte är världens mest intressanta.

 

De enda kommentarer som tas bort är reklam, spam eller klagomål som inte bygger på något. Har du ett klagomål, så vill jag alltså att du även skriver och motiverar för mig varför du tycker så. Då kan jag tänka på det till nästa gång.

Innan du frågar eller kommenterar:

                    Frågor
Jag svarar på frågor så snabbt jag kan, men jag vill att ni tänker på detta innan ni frågar:

1. Ställ inte samma fråga flera gånger.
2. Spam eller löjliga frågor kommer att tas bort. 
3. Se till att du fått med allt innan du skickar frågan.
4. Se till att helst använda skiljetecken i dina meningar.
5. Jag lägger inte ut installationskoder på bloggen, ber du om en kod skickar du din fråga via mail, skicka frågan till Amie.phl@Gmail.com 
   

            Kommentarer
1. Spam eller löjliga kommentarer kommer att tas bort.

2. Använder du min blogg för att sprida reklam för din eller någon annans blogg, löper du risken att blockeras.

3. Klagomål, grov kritik eller elakhet kommer att tas bort.

4. Om uppdateringen försämras, påminn mig lugnt och sansat istället för att häva ur dig elakheter. 

5. Kommentera inlägget, inte om saker som inte alls har med inlägget att göra!

Fråga mig något om sims!

394 besvarade frågor

Omröstning

Ser du fram emot Sims 4?
 Absolut!
 Ja, antar jag.
 Kanske...
 Nej, sims 3 är redan så bra.
 Jag spelar inte ens sims!
 Sims 4?

Senaste inläggen

Do you need a translation?

If you need a translation, just select your language in the menu below to translate my blog:

Gästboken

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards