Simblogg

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Amelia - 15 april 2011 18:00

Sådär, äntligen är det dags för Tina Char att träda fram i rampljuset, hehe! 

Jag menar förstås att här kommer Tina Char del 12!

                                                                                                                         

                                                 Tina=lila

                                                 Rafael=blå

                                                 Alicia=grön

                                                Samantha=röd

                                                Wilma=cyan (Alicias dotter, som ni minns!)

                                                Angela=orange

                                                Cecilia=ljusrosa

                                                Övriga=vinröd                                                        Del 12                Äsch, nu glömde vi ju att idag är det är Angelas och Cecilias födelsedag idag! Det var ju typiskt, vi måste åka hem genast så vi inte missar den! Vakna, Tina!    

Mm...snark...

Ajdå, hon sover som en stock!  Jaha, så det tror du?

Va?

Jag hörde nog att du sa att jag sov som en stock!

Det sa jag för att det var helt sant!

Jag sov inte, jag höll på att vakna!

Jaha, då får du skynda dig, för vi måste åka hem!

Varför?

Det är Angelas och Cecilias födelsedag idag!

Ojdå, det glömde jag!

Skynda dig upp nu!Jag ringer efter en taxi som tar oss till flygplatsen.

Egentligen är det synd att behöva lämna Frankrike redan!Är vi inte hemma snart?

De hade åkt med flyget halva dagen, och nu var de äntligen hemma i Bridgeport igen! Tina var för trött för att köra, så Rafael fick göra det istället.

Jo, vi är snart hemma.Nu är vi på bron till halvön där vi bor, jag kan knappt vänta tills jag får träffa mina döttrar igen!

Precis, det ska bli så spännande!Ah, skönt att vara hemma!

Det tycker jag också, semester är kul, men det är här jag hör hemma.

"Undrar hur det gått för Angela och Cecilia medan vi varit borta? Tänk om de redan vuxit upp?"Kom nu, så skyndar vi oss upp till Angela och Cecilia!

"Då ska vi se hur det är med dem..."Jag tar Angela och du tar Cecilia, okej?

Visst.Och så växte Angela upp till ett sött litet småbarn. (Ursäkta att hon blev brunett, kan inte styra det!)Sedan växte Cecilia upp till ett fint småbarn. (Brunett också, sorry!)Så fin du blev, Angela!

Åh, så gullig du blev, Cecilia!De tycks leka bra tillsammans.

De är vänner redan, det var skönt!

                                        

                                               fortsättning följer...                                                                                           











Av Amelia - 15 april 2011 16:33

Tänkte just spela lite sims 3, det är ett bra tillfälle att fixa nästa del av Tina Char.

Historierna har ju varit lite inaktiva på sistone, men jag ska ta igen det, jag lovar!

Och nu är det PÅSKLOV!!!

Och missa inte PÅSKSPECIALEN som kommer precis före påskafton, det är extra långa avsnitt med Sharps, Tina Char, Monty och ett avsnitt från medeltiden! Inte illa, va??

Dessvärre, så har jag läxor att sköta över lovet, så uppdateringen blir väl inte den bästa, åtminstone tills läxorna är klara! Men i alla fall, så hoppas jag att jag hinner blogga lite grann åtminstone!                                                                    


































Håll utkik efter Tina Char, så ses vi senare!

                                                  



















Presentation


Välkomna till min blogg!
Denna blogg har varit aktiv i 4 år och har nu blivit en frågeblogg. Jag kommer alltså inte skriva fler inlägg, men jag besvarar fortfarande frågor. Så fråga på! :)

Statusinformation

Nuvarande status:

Jag är: online/offline! 

-

 

Kommande: -

Veckans blogg

Det finns ingen tävling på bloggen för tillfället.

Era kommentarer är viktiga!

Din kommentar är viktig både för bloggen och för mig.

Era kommentarer får mig att vilja fortsätta blogga, så glöm inte att kommentera--även om inlägget kanske inte är världens mest intressanta.

 

De enda kommentarer som tas bort är reklam, spam eller klagomål som inte bygger på något. Har du ett klagomål, så vill jag alltså att du även skriver och motiverar för mig varför du tycker så. Då kan jag tänka på det till nästa gång.

Innan du frågar eller kommenterar:

                    Frågor
Jag svarar på frågor så snabbt jag kan, men jag vill att ni tänker på detta innan ni frågar:

1. Ställ inte samma fråga flera gånger.
2. Spam eller löjliga frågor kommer att tas bort. 
3. Se till att du fått med allt innan du skickar frågan.
4. Se till att helst använda skiljetecken i dina meningar.
5. Jag lägger inte ut installationskoder på bloggen, ber du om en kod skickar du din fråga via mail, skicka frågan till Amie.phl@Gmail.com 
   

            Kommentarer
1. Spam eller löjliga kommentarer kommer att tas bort.

2. Använder du min blogg för att sprida reklam för din eller någon annans blogg, löper du risken att blockeras.

3. Klagomål, grov kritik eller elakhet kommer att tas bort.

4. Om uppdateringen försämras, påminn mig lugnt och sansat istället för att häva ur dig elakheter. 

5. Kommentera inlägget, inte om saker som inte alls har med inlägget att göra!

Fråga mig något om sims!

394 besvarade frågor

Omröstning

Ser du fram emot Sims 4?
 Absolut!
 Ja, antar jag.
 Kanske...
 Nej, sims 3 är redan så bra.
 Jag spelar inte ens sims!
 Sims 4?

Senaste inläggen

Do you need a translation?

If you need a translation, just select your language in the menu below to translate my blog:

Gästboken

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards