Simblogg

Alla inlägg under februari 2013

Av Amelia - 24 februari 2013 18:03

Kolla, vi lyckades äntligen få igång internet även på min dator (trots att mitt rum är långt ifrån färdigt)! Och nu har jag hittat två videor på Youtube, en från Universitetsliv och en från Island Paradise. Tyvärr gick det inte att dela den ena, så jag kommer med en länk till videon på Youtube istället.

Här är EA's walkthrough (genomgång) från Universitetsliv: 

Den andra videon gick inte att dela, så ni får länken till den istället, se den här! De håller fortfarande på med Island Paradise, så det kommer finnas mer i spelet än det han visar när det äntligen kommer ut i juni.


Dessutom har jag sportlov (och en ny, bekväm kontorsstol, hehe) så jag kommer nog blogga lite grann då och då. Dock inte varje dag, jag vill göra annat också. Men i alla fall, jag kommer publicera nästa del av min PGC och lite annat smått och gott.

Kommentera gärna, men var snälla och håll er till inlägget!

Nu ska jag börja ladda upp mina familjer på Exchange, eftersom vi snart måste byta till Windows 7. Och jag skulle vara tacksam om ni inte laddade ner dem om det inte står att det är okej.

Av Amelia - 17 februari 2013 23:39

Det var värst vad många tråkiga mobil-inlägg det har blivit, ledsen för det!
Hur som helst, renoveringen av mitt rum är långt ifrån färdig. Men jag har faktiskt lyckats få igång min dator så jag kan spela.
Så varför kommer det inga historiedelar eller PGC-delar? Jo, det är för att det inte finns något internet över huvud taget! Just nu är det bara mobilen som har förbindelse med internet (eftersom jag har 3G). Jag tror faktiskt att de flesta har problem med internet just nu. Hoppas ni förstår! Och jag lovar att det blir mer uppdatering när internet-problemet är löst och renoveringen är klar.
Nu måste jag verkligen sova, god natt!

Av Amelia - 10 februari 2013 14:10

Hallå, kära bloggläsare! Hoppas att ni har det bra, allihopa.
Jag vill bara säga att jag kommer inte ha tillgång till dator för en tid framöver. Detta är för att vi ska göra om mitt rum totalt, till och med måla om väggarna. Så vi måste flytta ut alla möbler, inklusive datorn och allt som hör till den.
Dessutom så har jag en annan dålig nyhet. Snart måste vi byta till Windows 7, vilket antagligen kommer ta bort alla mina spel. Jag vet inte säkert, men det är det mest troliga. Det betyder att historierna kommer sluta, och istället ersättas med nya. Sorry guys, jag är lika besviken som ni antagligen kommer bli när ni läst detta inlägg.
Men OM spelen, genom ett mirakel, inte skulle försvinna så fortsätter allt som vanligt. Men ni måste ändå vara beredda på att allt försvinner.

Av Amelia - 1 februari 2013 19:15

Hejsan, allihop. Ledsen för den dåliga uppdateringen, men jag har mina skäl. Jag har dels varit upptagen i skolan och dels för att jag nyss varit magsjuk. Så sent som natten till i tisdags så spydde jag mer än jag fick sova.
Har dock slutat spy, (tack och lov!) men jag känner mig inte riktigt kry än. Jag har inte orkat sitta vid datorn, bara ligga i sängen hela dagarna.


Jag har inte spelat sims på ett bra tag, därför att jag inte orkat eller ens haft lust att göra det.
Men så fort jag känner mig helt frisk & redo att börja blogga och spela som vanligt, då kommer jag garanterat tillbaka till bloggvärlden.
Så ha tålamod, kära läsare. I'll be back soon enough!
Japp, detta blev ett kort inlägg. Jag vet det. Nästa blir längre, och då kommer det nog ett nytt speltips. Eftersom jag, för inte så länge sedan, fick en fråga som jag tycker är värt att ägna ett inlägg åt.
Vi hörs, kära läsare!

Presentation


Välkomna till min blogg!
Denna blogg har varit aktiv i 4 år och har nu blivit en frågeblogg. Jag kommer alltså inte skriva fler inlägg, men jag besvarar fortfarande frågor. Så fråga på! :)

Statusinformation

Nuvarande status:

Jag är: online/offline! 

-

 

Kommande: -

Veckans blogg

Det finns ingen tävling på bloggen för tillfället.

Era kommentarer är viktiga!

Din kommentar är viktig både för bloggen och för mig.

Era kommentarer får mig att vilja fortsätta blogga, så glöm inte att kommentera--även om inlägget kanske inte är världens mest intressanta.

 

De enda kommentarer som tas bort är reklam, spam eller klagomål som inte bygger på något. Har du ett klagomål, så vill jag alltså att du även skriver och motiverar för mig varför du tycker så. Då kan jag tänka på det till nästa gång.

Innan du frågar eller kommenterar:

                    Frågor
Jag svarar på frågor så snabbt jag kan, men jag vill att ni tänker på detta innan ni frågar:

1. Ställ inte samma fråga flera gånger.
2. Spam eller löjliga frågor kommer att tas bort. 
3. Se till att du fått med allt innan du skickar frågan.
4. Se till att helst använda skiljetecken i dina meningar.
5. Jag lägger inte ut installationskoder på bloggen, ber du om en kod skickar du din fråga via mail, skicka frågan till Amie.phl@Gmail.com 
   

            Kommentarer
1. Spam eller löjliga kommentarer kommer att tas bort.

2. Använder du min blogg för att sprida reklam för din eller någon annans blogg, löper du risken att blockeras.

3. Klagomål, grov kritik eller elakhet kommer att tas bort.

4. Om uppdateringen försämras, påminn mig lugnt och sansat istället för att häva ur dig elakheter. 

5. Kommentera inlägget, inte om saker som inte alls har med inlägget att göra!

Fråga mig något om sims!

394 besvarade frågor

Omröstning

Ser du fram emot Sims 4?
 Absolut!
 Ja, antar jag.
 Kanske...
 Nej, sims 3 är redan så bra.
 Jag spelar inte ens sims!
 Sims 4?

Senaste inläggen

Do you need a translation?

If you need a translation, just select your language in the menu below to translate my blog:

Gästboken

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards