Simblogg

Alla inlägg under september 2012

Av Amelia - 30 september 2012 19:04

Ja, jag sa ju att det skulle bli uppdatering i helgen. Men tyvärr, jag har faktiskt inte spelat sims alls den här helgen.

Istället har jag laddat upp flera videor på Youtube (men det är inga simsvideor), vilket tog sin tid att ladda upp. Jag hinner knappast spela sims och blogga precis nu, eftersom jag snart ska duscha och lägga mig. Imorgon är det skola igen, ärligt talat, vart tog helgen vägen egentligen? varför måste den vara så kort?

I alla fall, på sistone så har jag inte riktigt haft lust att spela sims. Det är väl delvis därför uppdateringen har försämrats en hel del, men det är också för att jag har skolan och läxor att sköta, och det kommer ju faktiskt före bloggen, sims och allt annat jag håller på med. Jag sitter inte och spelar sims dagarna i ända direkt, jag vill göra andra grejer också.

                                            

Av Amelia - 21 september 2012 15:11

Ja, jag vet att uppdateringen har försämrats en del. Men det är för att just nu är det väldigt tuffa tag i skolan. 

De senaste dagarna har jag haft näsan i böckerna och pluggat inför proven. Idag gick det första provet i hemkunskap av stapeln, tur att det är över åtminstone. 1 prov klart, 2 kvar!

På måndag har vi geografi-prov och på torsdag är det fysik-prov, så jag måste plugga extra hårt. Men jag kan lova att så fort provet i fysik är avklarat så kommer jag uppdatera mer, såvida inte det kommer fler prov med kort varsel. 

Hoppas ni förstår, kära bloggläsare!

 

Jag vet, detta handlade inte om sims. Men nu vet ni i alla fall hur läget ser ut just nu. Ha det bra tills vidare!

 

 

                                                                  Uppdatering 27/9 21:20

Proven är äntligen klara, för tillfället i alla fall. Jag är inte riktigt på humör för att spela sims just nu, men jag lovar att det blir mer uppdatering i helgen. Kanske ett avsnitt av någon historia, men kom ihåg att jag säger kanske. Vågar inte lova något, dock.

 

Av Amelia - 12 september 2012 20:24

Hejsan, nu har jag spelat ett tag och jag tycker verkligen att Övernaturligt är kul att spela. Och som jag lovade så har jag tagit en hel massa bilder från mitt spelande, nu är de redo att publiceras!

Glöm inte att kommentera!

                                                                 

"Har du sett mina snygga vingar?" Hehe... kommentera nu, men håll er till inlägget. Börja inte skriva sånt som inte har något med inlägget att göra, tack på förhand!

Av Amelia - 11 september 2012 14:11

Japp, igår efter skolan så åkte mamma och jag till Täby. Vi skulle kolla på Game och se om de hade Övernaturligt och sedan tänkte vi gå på bio. Först såg vi bara den vanliga versionen av Övernaturligt, inte Limited Edition Plants vs Zombies. (Jag är inte särskilt förtjust i zombies, de ger mig rysningar bara av att tänka på dem.)

Vi var just på väg att lämna Game när jag gick in igen för att kolla på andra sidan av hyllan vid ingången. Och där fanns  det några få Limited Edition kvar, och expediten sa att de hade tagit slut i helgen, men att de fick in ett nytt gäng i söndags, sån himla tur att vi åkte dit igår och inte väntat tills idag. Då hade de väl varit slut!

Och sedan var vi tvungna att springa till bion för att hinna få biljetter, vi trodde nästan att vi inte skulle hinna! Men ser man på, vi hade ännu mer tur- vi hann få bra platser! Vi såg Modig, den var jättebra! Men snacka om att komma i sista minuten! 

       

       Bilden är från internet. Jag visar en bild på mitt eget spel så snart jag kan.

       Bilder från mitt spelande kommer senare, ha tålamod.    

Av Amelia - 1 september 2012 23:47

Hejsan, allihopa. Nu när det är september så tycker jag att det är dags för lite ny höstliknande design. Det tog halva dagen att få i ordning headern. Jag vet, den ser rätt slarvig ut, men jag är sjuk och orkar inte jobba så hårt med design. Men ingen fara, jag ska se om jag kan göra en bättre header imorgon.

Eller gillar ni den här? Kommentera!

 

Presentation


Välkomna till min blogg!
Denna blogg har varit aktiv i 4 år och har nu blivit en frågeblogg. Jag kommer alltså inte skriva fler inlägg, men jag besvarar fortfarande frågor. Så fråga på! :)

Statusinformation

Nuvarande status:

Jag är: online/offline! 

-

 

Kommande: -

Veckans blogg

Det finns ingen tävling på bloggen för tillfället.

Era kommentarer är viktiga!

Din kommentar är viktig både för bloggen och för mig.

Era kommentarer får mig att vilja fortsätta blogga, så glöm inte att kommentera--även om inlägget kanske inte är världens mest intressanta.

 

De enda kommentarer som tas bort är reklam, spam eller klagomål som inte bygger på något. Har du ett klagomål, så vill jag alltså att du även skriver och motiverar för mig varför du tycker så. Då kan jag tänka på det till nästa gång.

Innan du frågar eller kommenterar:

                    Frågor
Jag svarar på frågor så snabbt jag kan, men jag vill att ni tänker på detta innan ni frågar:

1. Ställ inte samma fråga flera gånger.
2. Spam eller löjliga frågor kommer att tas bort. 
3. Se till att du fått med allt innan du skickar frågan.
4. Se till att helst använda skiljetecken i dina meningar.
5. Jag lägger inte ut installationskoder på bloggen, ber du om en kod skickar du din fråga via mail, skicka frågan till Amie.phl@Gmail.com 
   

            Kommentarer
1. Spam eller löjliga kommentarer kommer att tas bort.

2. Använder du min blogg för att sprida reklam för din eller någon annans blogg, löper du risken att blockeras.

3. Klagomål, grov kritik eller elakhet kommer att tas bort.

4. Om uppdateringen försämras, påminn mig lugnt och sansat istället för att häva ur dig elakheter. 

5. Kommentera inlägget, inte om saker som inte alls har med inlägget att göra!

Fråga mig något om sims!

394 besvarade frågor

Omröstning

Ser du fram emot Sims 4?
 Absolut!
 Ja, antar jag.
 Kanske...
 Nej, sims 3 är redan så bra.
 Jag spelar inte ens sims!
 Sims 4?

Senaste inläggen

Do you need a translation?

If you need a translation, just select your language in the menu below to translate my blog:

Gästboken

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards