Simblogg

Direktlänk till inlägg 13 februari 2015

Ett sista inlägg.

Av Amelia - 13 februari 2015 21:55

Hej allihopa! 

Nu har det gått väldigt lång tid sedan jag skrev sista inlägget. Men som ni kanske har räknat ut så har jag slutat att blogga. Detta av flera anledningar: 


1. Min stationära dator som alla mina simsspel är installerade, är helt kaputt. Det har den varit länge nu. 

2. Min stationära dator har fortfarande Windows XP, så vi måste byta till Windows 7 men jag vet inte när det kommer bli av. Tills vidare använder jag min laptop, men den har ingen cd-läsare, tyvärr. 

3. Jag måste fokusera på skolan, nu när jag går i andra ring på gymnasiet. 

4. Jag spelar inte så mycket sims längre. Så historierna slutar i och med detta. Jag hade tänkt att publicera en sista del av de allihop, men det går ju inte. Så jag skriver här hur jag tänkte att de skulle sluta (ni får förstås fantisera själva om ni inte är nöjda): 


Historien om Sharps: 
Lora finner sitt livs kärlek och gifter sig. Ni får själva hitta på vad som händer med Melanie och Jake, dock. Vanessa och Erik förblir tillsammans men får inga fler barn. Tom gifter sig med en annan och slår sig till ro. 


Historien om Tina Char: 
Tvillingarna Angela och Cecilia växer upp till ungdomar och går skilda vägar ett tag. De träffas igen fyra år senare, efter universitetsåren. Tina och Rafael får lite relationsproblem och börjar fundera på skilsmässa. 


Tiaras livshistoria: 

Tiara får en lillebror, och lyckas till slut övertala Mariana och Mio att låta henne vara med Ryan. Hon växer upp till ungdom och gifter sig med honom. Sandra och Caleb träffas av en ren slump och det är kärlek vid första ögonkastet. 


Historien om familjen Monty: 
Johanna och Tobias växer upp och gifter sig och bildar familj. Kärlekslågan mellan Carina och Oscar börjar slockna, så de ingår skilsmässa. Oscar väljer att vara singel och reser ut i världen, medan Carina inser att en annan redan har stulit hennes hjärta, nämligen Tobias pappa Lucas. Ni får själva avgöra vad Anita väljer att göra, för där har jag inte funderat ut något. 


Livet på ett stuteri: 
Jessica och Emily lyckas bevisa att deras farfar var oskyldig. Stuteriet skrivs över på dem enligt hans testamente och tillsammans rustar de två systrarna upp stuteriet och blir framgångsrika. De hittar Karina igen och efter lite övertalning går hon med på att flytta tillbaka till stuteriet. 

                                                                                                                                                 

Och nu en sista sak innan jag avslutar inlägget. En YouTube-video: 


Gillar den här låten. "Goodbye" av Avril Lavigne. 

 

Trots att detta är det sista inlägget och jag gör det officiellt att jag slutar blogga i och med detta, så vill jag inte lägga ner den. Jag behåller den som frågeblogg. Och nej, jag har inte sims 4 och jag är inte säker på om jag kommer skaffa det.  


Tack för denna tid.

Tack, bloggläsare för att ni har lämnat så fina kommentarer och följt min blogg så länge. 

Men nu är det dags att ta farväl, bloggandet är ett kapitel som jag avslutar nu. 

Ännu en gång, tack för allting. 

Ha det bra, kära läsare. Om ni har någon fråga om sims, så tveka inte att fråga. 

                                    


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amelia - 26 maj 2014 15:15


Hej, allihopa.        Det har nu gått flera månader sedan senaste inlägget, jag vet. Men jag funderar faktiskt på att sluta blogga, tråkigt nog. Nåja, jag kanske inte slutar helt. Jag vill inte ta bort bloggen, för det vore synd att kasta bort allt...

Av Amelia - 3 januari 2014 18:30

Hejsan, allihopa! Nej, ni ser inte i syne- här kommer faktiskt del 14 av Tiaras liv. För att gottgöra att jag inte uppdaterat på länge, så gjorde jag en extra lång del som nyårsspecial precis som förra delen var en påskspecial, minns ni? I alla fall,...

Av Amelia - 1 januari 2014 17:47

Hejsan, allihopa. Japp, jag vet att jag inte har bloggat på evigheter, men jag har mina skäl. I alla fall, nu är det nytt år igen (2013 gick riktigt fort, tycker ni inte?). Jag fick Sims 3 In I Framtiden i julklapp, men har nyss börjat spela det. Jag...

Av Amelia - 6 november 2013 21:19


Hejsan, allihopa! Jag är hemskt ledsen för att jag inte har bloggat på nästan en månad, och ja, lovet är slut. Jag trodde att jag skulle få en stund över på lovet, men vi gjorde så mycket nästan varenda dag så bloggandet blev inte av. I måndags tänkt...

Av Amelia - 14 oktober 2013 12:07

Hallå, allihopa! Nu har jag en liten stund över så jag kan skriva lite i skolan på min egna gymnasiedator. (Så jag skolkar inte, om det är det ni tror.)Jag är väl medveten om att jag ligger efter med uppdateringen, men det är inte lätt att blogga när...

Presentation


Välkomna till min blogg!
Denna blogg har varit aktiv i 4 år och har nu blivit en frågeblogg. Jag kommer alltså inte skriva fler inlägg, men jag besvarar fortfarande frågor. Så fråga på! :)

Statusinformation

Nuvarande status:

Jag är: online/offline! 

-

 

Kommande: -

Veckans blogg

Det finns ingen tävling på bloggen för tillfället.

Era kommentarer är viktiga!

Din kommentar är viktig både för bloggen och för mig.

Era kommentarer får mig att vilja fortsätta blogga, så glöm inte att kommentera--även om inlägget kanske inte är världens mest intressanta.

 

De enda kommentarer som tas bort är reklam, spam eller klagomål som inte bygger på något. Har du ett klagomål, så vill jag alltså att du även skriver och motiverar för mig varför du tycker så. Då kan jag tänka på det till nästa gång.

Innan du frågar eller kommenterar:

                    Frågor
Jag svarar på frågor så snabbt jag kan, men jag vill att ni tänker på detta innan ni frågar:

1. Ställ inte samma fråga flera gånger.
2. Spam eller löjliga frågor kommer att tas bort. 
3. Se till att du fått med allt innan du skickar frågan.
4. Se till att helst använda skiljetecken i dina meningar.
5. Jag lägger inte ut installationskoder på bloggen, ber du om en kod skickar du din fråga via mail, skicka frågan till Amie.phl@Gmail.com 
   

            Kommentarer
1. Spam eller löjliga kommentarer kommer att tas bort.

2. Använder du min blogg för att sprida reklam för din eller någon annans blogg, löper du risken att blockeras.

3. Klagomål, grov kritik eller elakhet kommer att tas bort.

4. Om uppdateringen försämras, påminn mig lugnt och sansat istället för att häva ur dig elakheter. 

5. Kommentera inlägget, inte om saker som inte alls har med inlägget att göra!

Fråga mig något om sims!

394 besvarade frågor

Omröstning

Ser du fram emot Sims 4?
 Absolut!
 Ja, antar jag.
 Kanske...
 Nej, sims 3 är redan så bra.
 Jag spelar inte ens sims!
 Sims 4?

Senaste inläggen

Do you need a translation?

If you need a translation, just select your language in the menu below to translate my blog:

Gästboken

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Arkiv

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards