Simblogg

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2013

Snart!

Av Amelia - 14 oktober 2013 12:07

Hallå, allihopa! Nu har jag en liten stund över så jag kan skriva lite i skolan på min egna gymnasiedator. (Så jag skolkar inte, om det är det ni tror.)

Jag är väl medveten om att jag ligger efter med uppdateringen, men det är inte lätt att blogga när man går i gymnasiet och måste verkligen på allvar prioritera vad som är viktigast; sims och bloggande, eller skolan och hela framtiden?   Men nu jag kom inte för att dra en lång predikan om framtiden, haha!   Istället kom jag för att ge er som fortfarande läser och inte har övergett min blogg, en glädjande nyhet!

Om ett par veckor är det HÖSTLOV!! LEDIG I EN HEL VECKA, VILKEN LYX!! Och då kommer jag förmodligen ha mer tid för sims och i och med det även med bloggen. I vilket fall så ska jag verkligen försöka uppdatera under lovet.

Dessutom så tänkte jag fixa en ny design till bloggen, eftersom det är oktober och alltså höst.


Tills dess så säger jag bara:
Ha det bra, allihopa!   

 
 
Simslovers

Simslovers

26 oktober 2013 13:10

Hej vi är 2st tjejer som älskar sims och har en sims blogg, www.tsimsf.blogg.se och vi har nyligen gjort en tävling som vi vill få så många deltagare som möjligt delta gärna! =)
Chiao♥
Simslovers

http://www.tsimsf.blogg.se

 
Tilda

Tilda

27 oktober 2013 18:48

Har du universitetsliv?

http://www.thesiiims.bloggplatsen.se

Amelia

28 oktober 2013 16:05

Javisst har jag Universitetsliv, hurså?

 
Tilda

Tilda

31 oktober 2013 15:41

Kan du skriva om det i ett inlägg? Läste din blogg förut om du kom ihåg mig xD

http://www.thesiiims.bloggplatsen.se

Amelia

31 oktober 2013 18:11

Tror jag kommer ihåg dig, Tilda. Ett inlägg om Universitetsliv kommer så snart jag kan.

 
Kaka - Simsing

Kaka - Simsing

1 november 2013 00:11

Ibland behöver man ju en paus, både från spel och blogg! :)

http://simsing.blogg.se

Amelia

3 november 2013 22:21

Exakt! :)

 
Tilda

Tilda

1 november 2013 17:23

Ååhåhå kan inte vänta längre. Blogga kvinna !! :D

http://www.thesiiims.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amelia - 13 februari 2015 21:55

Hej allihopa!  Nu har det gått väldigt lång tid sedan jag skrev sista inlägget. Men som ni kanske har räknat ut så har jag slutat att blogga. Detta av flera anledningar:  1. Min stationära dator som alla mina simsspel är installerade, är helt kap...

Av Amelia - 26 maj 2014 15:15


Hej, allihopa.        Det har nu gått flera månader sedan senaste inlägget, jag vet. Men jag funderar faktiskt på att sluta blogga, tråkigt nog. Nåja, jag kanske inte slutar helt. Jag vill inte ta bort bloggen, för det vore synd att kasta bort allt...

Av Amelia - 3 januari 2014 18:30

Hejsan, allihopa! Nej, ni ser inte i syne- här kommer faktiskt del 14 av Tiaras liv. För att gottgöra att jag inte uppdaterat på länge, så gjorde jag en extra lång del som nyårsspecial precis som förra delen var en påskspecial, minns ni? I alla fall,...

Av Amelia - 1 januari 2014 17:47

Hejsan, allihopa. Japp, jag vet att jag inte har bloggat på evigheter, men jag har mina skäl. I alla fall, nu är det nytt år igen (2013 gick riktigt fort, tycker ni inte?). Jag fick Sims 3 In I Framtiden i julklapp, men har nyss börjat spela det. Jag...

Av Amelia - 6 november 2013 21:19


Hejsan, allihopa! Jag är hemskt ledsen för att jag inte har bloggat på nästan en månad, och ja, lovet är slut. Jag trodde att jag skulle få en stund över på lovet, men vi gjorde så mycket nästan varenda dag så bloggandet blev inte av. I måndags tänkt...

Presentation


Välkomna till min blogg!
Denna blogg har varit aktiv i 4 år och har nu blivit en frågeblogg. Jag kommer alltså inte skriva fler inlägg, men jag besvarar fortfarande frågor. Så fråga på! :)

Statusinformation

Nuvarande status:

Jag är: online/offline! 

-

 

Kommande: -

Veckans blogg

Det finns ingen tävling på bloggen för tillfället.

Era kommentarer är viktiga!

Din kommentar är viktig både för bloggen och för mig.

Era kommentarer får mig att vilja fortsätta blogga, så glöm inte att kommentera--även om inlägget kanske inte är världens mest intressanta.

 

De enda kommentarer som tas bort är reklam, spam eller klagomål som inte bygger på något. Har du ett klagomål, så vill jag alltså att du även skriver och motiverar för mig varför du tycker så. Då kan jag tänka på det till nästa gång.

Innan du frågar eller kommenterar:

                    Frågor
Jag svarar på frågor så snabbt jag kan, men jag vill att ni tänker på detta innan ni frågar:

1. Ställ inte samma fråga flera gånger.
2. Spam eller löjliga frågor kommer att tas bort. 
3. Se till att du fått med allt innan du skickar frågan.
4. Se till att helst använda skiljetecken i dina meningar.
5. Jag lägger inte ut installationskoder på bloggen, ber du om en kod skickar du din fråga via mail, skicka frågan till Amie.phl@Gmail.com 
   

            Kommentarer
1. Spam eller löjliga kommentarer kommer att tas bort.

2. Använder du min blogg för att sprida reklam för din eller någon annans blogg, löper du risken att blockeras.

3. Klagomål, grov kritik eller elakhet kommer att tas bort.

4. Om uppdateringen försämras, påminn mig lugnt och sansat istället för att häva ur dig elakheter. 

5. Kommentera inlägget, inte om saker som inte alls har med inlägget att göra!

Fråga mig något om sims!

394 besvarade frågor

Omröstning

Ser du fram emot Sims 4?
 Absolut!
 Ja, antar jag.
 Kanske...
 Nej, sims 3 är redan så bra.
 Jag spelar inte ens sims!
 Sims 4?

Senaste inläggen

Do you need a translation?

If you need a translation, just select your language in the menu below to translate my blog:

Gästboken

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Arkiv

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards